nonegar

  • ۰
  • ۰

تاریخچه چاپ بنر

چاپ بنر بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. این محصول چاپی شامل تصاویر و نوشته هایی است که پیامی را منتقل می کند. چاپ و طراحی بنر، بر اساس کاربرد و نیاز سفارش دهنده در شکل، رنگ و اندازه های متفاوت و معمولا بزرگ صورت می گیرد.

برخی طراحی و چاپ بنر را به قرون وسطی و اروپا نسبت می دهند. شیوه استفاده از بنر در گذشته با دوران مدرن امروزی تفاوت های بسیاری داشت. در آن دوران بنر بیشتر برای نمایش قدرت و نمادهای مذهبی به کار می رفت و بر روی دیوارها و ستون های کلیسا نصب می شد.

تاریخچه بنر

بعد از این دوران در سال 1840 میلادی، در کشور بریتانیا برای مراسم روز کارگر و نمایش مطالبات کارگران از بنر استفاده شد. بعد از آن در تمام دنیا، بنر به عنوان وسیله ای برای بیان خواسته ها به کار گرفته شد. این نوع بنر ها معمولا به رنگ قرمز به چاپ می رسیدند.

استفاده از بنر در انگلستان بیشتر جنبه تبلیغاتی و بازاریابی داشت و معمولا شهرداری ها، در میدان اصلی شهر از بنر به عنوان وسیله ای برای تزئین و جذب توریست استفاده می کردند.

از طراحی و چاپ بنر در ایران و به شیوه های امروزی حدود 20 سال می گذرد. با ارتقا یافتن دستگاه های چاپ جوهرافشان در آن دوران، استفاده از جوهرهای ضد آب با خاصیت خشک شدن سریع امکان پذیر شد. استفاده از این دستگاه ها این امکان را بوجود آورد که بنرهایی در ابعاد بزرگ تر از پرینتر های چاپ داشته باشیم. این بنرها قابلیت نصب و استفاده در فضای باز را دارا هستند. همچنین بوسیله این دستگاه ها می توانیم از متریالهای پلاستیکی نیز برای چاپ بنر استفاده کنیم. در ایران از این نوع چاپ، برای تبلیغات محیطی و مناسبت های مذهبی به وفور استفاده می شود.

سفارش آنلاین بنر

پیشرفت های زیادی که امروزه در زمینه چاپ بنر صورت گرفته است، امکان چاپ این محصول را نسبت به کاربرد آن، در اشکال و رنگ های متنوع فراهم کرده است. البته باید به این نکته نیز توجه شود که یکی از عوامل بسیار موثر در کیفیت چاپ بنر، نوع دستگاه چاپ مورد استفاده است. واضح و مسلم است که کیفیت بنر چاپ شده، با دستگاه چاپ جدید و با کیفیت افزایش می یابد.

لازم به ذکر است با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی، امکان سفارش آنلاین چاپ بنر از طریق سایت های اینترنتی فراهم گردیده است. این روش در صرفه جویی وقت و کمک به انتخاب بهترین گزینه از جانب مشتری نسبت به کاربردی که برای سفارش محصول چاپی خود در نظر گرفته است، با فراهم آوردن امکان مشاهده و مقایسه تمام سفارشاتی که تا کنون انجام شده و به چاپ رسیده است بسیار موثر خواهد بود.


دستگاه چاپ بنر ,دستگاه چاپ بنر


  • ۹۷/۰۵/۳۰
  • هیوا نونگار پردازش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی